۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳

مدیرکل استاندارد بوشهر:

۱۵ هزار سیلندر گاز در استان بوشهر نوسازی می‌شود

 ۱۵ هزار سیلندر گاز در استان بوشهر نوسازی می‌شود

بوشهر - مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: با مجوز دریافت شده برای نخستین بار در کشور تعداد ۱۵ هزار سیلندر گاز در استان بوشهر نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم بهره‌مند صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از ظرفیتی قابل توجه، اکنون به عنوان قطب آزمایشگاهی جنوب کشور مطرح و از قابلیت آزمون بیش از ۹۶ درصد کالاهای تولیدی، صادراتی و وارداتی برخوردار است.

وی افزود: این اداره کل در زمینه تدوین و بازنگری استاندارد نیز جزو استان‌های پیشگام کشور است و هر سال این موارد را حتی بیش از سهم تکلیفی اجرا می‌کند.

وی اظهارداشت: با مجوز دریافت شده برای نخستین بار در کشور تعداد ۱۵ هزار سیلندر گاز در استان بوشهر نوسازی می‌شود که مزیت اصلی طرح یاد شده نداشتن کمترین هزینه برای عاملان توزیع سیلندر گاز و مصرف‌کنندگان است.

مدیرکل استاندارد بوشهر ادامه داد: رعایت الزامات استاندارد در عرصه تولید، مصرف و تجارت، یک ضرورت و نیاز اساسی است و همه فعالین این بخش باید به سمت استاندارد بروند.

وی با بیان اینکه همه ما باید مروج فرهنگ استاندارد باشیم، اضافه کرد: شعار امسال روز جهانی استاندارد که بر اساس پیشنهاد اعضا و بر اساس نیاز انتخاب شده است، «استانداردهای ویدئویی؛ خالق صحنه جهانی» است.

بهره‌مند با بیان اینکه بسیاری از خدمات فنی و آزمایشگاهی سازمان استاندارد در بوشهر انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر، موضوع استاندارد از مزرعه تا خانه مد نظر است و استاندارد باید در فرهنگ مردم قرار گیرد و تنها به موضوع تنبیهی توجه نشود بلکه تشویق نیز مد نظر باشد.

کد خبر 4763339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha